RSS

Wednesday, March 23, 2011

Sejuk ker???

Hari nie tak dapat nak tulis entri panjang-panjang coz agak kepenatan...
Apapun, hari nie mummy puas hati coz dapat bawa adik-adik dan anak-anak mummy melawat ke Genting Highlands... Biarlah naik sekejap pun, tak apa.... Okaylah tu Cu Nana n Cik Muni kan?? Naik sekejap pun jadilah... Yelah, Cu Nana first time naik Genting.. Em, Cik Ha, next time yer... huhuhuhu...

Turun, kami naik kereta kabel.. mula-mula tue agak gayat juga... tapi kurang seronok lah, coz hari dah nak malam... Sara maintain jer.. Mirza lagi lah, dari naik Genting sampai turun balik pun tidur jer kerja dia... bestlah tue sejuk-sejuk...








Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds