RSS

Tuesday, March 15, 2011

"Lawatan ke klinik"

Hari nie, pagi-pagi lagi mummy dah siapkan anak-anak mummy untuk pergi klinik...  huhuhuhu... kena suntik la anak-anak mummy nie...

Tapi, tension betul nak menunggu kat klinik nie, almaklumlah klinik kesihatan bandar, ni yang rasa nak g klinik berbayar nie...

kronologi di klinik...

9.15 - daftar buku
9.45 - sesi timbangan dan ukuran
10.15 - jumpa 'nurse'
10.45 - masuk bilik injection (Mirza je yang kena suntik... nasib baik kak Sara terlepas... huhuhuhu)
11.00 - dapat ubat n balik...

Fuuhhhh.. tension betul, bukan masa rawatan yang lama.. masa menunggu yang lama... Alahai!! Sara dah mula 'berona', yelah, mengantuk + keboringan.... Mirza pun sempat dua kali tertidur... Nasib baik tak yah jumpa Doktor, kalau tak ++ lagilah masa menunngu... Tak tahulah apa mummy nak cakap... 

Dah la, mummy dah tak nak mengomen, nanti cepat tua... Ahaks... Asalkan putera-puteri mummy sihat jer...


Muka 'keriangan' selepas di suntik


Tempat kena suntik.. cian putera mummy nie...

Yang warna putih tue, ubat gigi, orang-tua-tua cakap, kalau letak ubat gigi tempat kena suntuk, tempat tue tak bengkak n budak tak demam.. em, mummy ikut jer, sebab tak susah pun nak buat dan tak salah pun kalau buat...

Genap 2 bulan nie, berat Mirza dah 5.2 kg, berbanding hari tue, 4.5 kg... cepat betul anak mummy ni membesar.. Ini berkat susu ibu, terima kasih Ya Allah, di atas segala nikmatMu....

Kakak Sara pun apa kurangnya, dah 9.5 kg.. Patutlah mummy n abuya dah tak larat nak dukung Sara, dah nak sama berat dengan beras seguni... hahahaha...

luv,


Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds