RSS

Friday, March 11, 2011

My Lil' Prince

Ha... Hari nie Mummy nak kongsi kegembiraan Mummy.. Naper yer??? Mummy hepi sebab anak teruna Mummy dah cukup 2 bulan hari nie...
D.O.B 11.1.11 ( hehehehe baru 2 bulan dah bising kan??...) Mummy tunggu hari nie untuk expose my lovely son Mirza Hazim...


Inilah putera Mummy yang dah berumur 2 bulan... em, still botak, lambat tumbuh rambut macam kak Sara jgak.. tp tak apa, asal sayang sihatkan...



Mummy try bagi puting pulak.. tapi Mirza tak berapa suka ngan puting nie..
Dia lebih suka sarung tangan dia lagi... ehm...




Ni satu ragam pulak... Kakak Sara nie tak hisap pun puting tapi bila tgk adik hisap, nak juga... tue yang mummy kasi kat dia.. tapi... Dia gigit jer puting tue..

Macam-macam ragam anak-anak Mummy nie.. yang pasti anak-anak Mummy yang menceriakan hidup Mummy.. Love you....




Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds