RSS

Thursday, April 14, 2011

Akhirnya...

Em, weekend nie, mummy naik Cameron Highland... on  the way nak balik Kelate (setelah sebulan bertapa di KL). Kali ni mummy try lalu jalan baru ke Cameron Highland.. Kalau korang nak tahu, lalu ikut Sungai Koyan pastu sampai Ringlet... Akhirnya ada juga jalan untuk ke Cameron melalui negeri Pahang.. yelah, sebelum nie kan, kena naik ikut Tapah, Perak, pastu jalan Lojing Gua Musang, Kelantan... Akhirnya, ada juga jalan dari negeri Pahang sendiri..

Saja jer mummy gi sana, jalan-jalan la katakan... tapi mummy pergi Khamis malam, so tak ada pasar malam lah... esoklah, baru boleh pergi beli sayur sikit-sikit... biasanya 10 - 13 bungkus di jual RM10, boleh bagi kat 'orang kampung' ahaks...

terliur pulak jagung... jagung-jagung kat sini manis tau, jagung madu.. orang kata boleh banyakkan air susu... maklumlah, mummy sekarang duk breastfeed Mirza.. elok sangat lah tue.. em, rasa laparlah pula, mummy chow dulu... nak g makan pulak... 

Kalau korang nak cek tempat holiday menarik dan nak dapat hadiah klik sini..

I love holidays. Who doesn't? My 2011's travel hot spots would be Christchurch. Wanna come?



Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds