RSS

Saturday, April 2, 2011

Cuti-cuti Malaysia

Hari nie, mummy n family nak cuti-cuti Malaysia... We all nak pergi Mersing.. Hubby tempah Hotel Seri Malaysia kat Mersing, tak kena charge sebab kerja kerajaan, ni lah untungnya kalau kerja kerajaan.. hehehe..
Jauh jugak perjalanan kami... macam-macam binatang jumpa... anjing liar, monyet, musang etc... fuuuhh... dekat 4 jam juga....
Mujur ada GPS, kami ikut jer laluan tue... maklumlah, tak pernah jejakkan kaki di Mersing nie... mmmm

Dalam pukul 6 kami sampai kat hotel..




dekat jer dengan jeti untuk pergi ke Pulau Tioman.. alamak, kali nie tak ada bajet la nak gi pulau.. Takpelah, next time cuti-cuti kat pulau pulak... ;p


Malam, kami pergi makan kat medan selera ikan bakar.. gerai Brother John... em, boleh tahan jugak la masakannya..
Sara tengah tunggu mee goreng



Seperti biasa kat hotel mesti ada kolam renang kan??? apa lagi, esoknya, Sara pergi berenang pagi-pagi lagi... mummy tak sangka pulak anak mummy nie dapat berenang ( ada pelampung la).. sampai tak nak mummy atau abuya pegang.. em, boleh gi hantar belajar berenang nie...

  



Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds