RSS

Wednesday, May 18, 2011

JPJ

Hari ni masa makan tengahari dengan kawan-kawan, mummy borak-borak pasal roadblock, saman ekor dan yang sewaktu dengannya.. bercakap tentang saman ekor ni, rupa-rupanya tak valid ye saman ekor nie, kesian siapa-siapa yang dah bayar termasuklah mummy tapi nasib baik tak bayar semua.. hikhikhik, yelah kalau tak bayar tak dapat barukan roadtax betul tak..

Pastu sekarang nie kalau nak saman, polis trafik atau JPJ perlu tahan kereta tue, tak da dah saman ekor, takde bukti kan.. em.. apa-apalah.. tapi betul ke ini mampu mengelakkan kemalangan?? entahlah..

on the way balik kerja, ada sekatan JPJ.. nasib baik mummy pakai sit belt.. huhuhuhu.. anak-anak mummy pun behave.. thanx sayang.. so, mummy tak kena tahan la.. tapi ada satu kereta ni terlepas, cuba korang tengok.. hehehehe..



kereta tue tak ada no plat.. tak tahulah  tuan kereta tue perasan ke tak.. pakcik-pakcik JPJ pun tak perasan.. huhuhu.. yelah, mereka pun manusia juga..
em, macam-macam ragam manusia ni..



Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds