RSS

Thursday, October 13, 2011

Kelegaan yang tak terkata

AlHamdulillah.. Semua selamat.. Rasa lega sangat-sangat tak tahu nak cerita.. Yelah, dalam seminggu ni, duk pening jer kepala sibuk menanda kertas-kertas jawapan anak-anak murid kesayangan mummy semua.. Sampai kena berkampung di bilik mesyuarat lah.. Hari ini dah siap 'upload'semua ( ni pun sebab hari ni last day, hehehe). Nway, 10q guys for ur commmitment n support..
Kepada semua 'students' mummy, terimalah keputusan nanti dengan redha ya.. seperti yang mummy selalu cakap, mummy akan bagi selari dengan apa yang diberi. baru adil kan?
Biasalah, ada yang lulus dan gagal.. Kepada yang lulus dengan cemerlang, mummy dahulukan ucapan tahniah dan kepada yang gagal, sila usaha lagi.. huhuhu
see u next sem...


p/s: ada student mummy cakap calculus = kalalulus... iskh..iskh..iskh..tak patut..



Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds