RSS

Monday, June 20, 2011

AEY accident

Ape cer nie...
Alkisahnya pasal kereta iswara kesayangan kami lah... Seperti kebiasaannya, hubby mummy akan balik kl malam isnin (ahad malam) nak dijadikan cerita, tanggal 12 June 2011, hubby mummy telah melanggar segerombolan biri-biri yang melintas jalan... maka terkorbanlah dua ekor biri-biri dari segerombolan itu dan sempatlah seekor disembelih.. iskh..iskh.. naya betul.. nasib baik hubby tak kena apa-apa cuma kereta kami banyaklah yang rosaknye.. sampaikan nombor tercabut tinggal EY3 jer ( mcm no kat lori gas kalau korang perasan) dan kotak air-cond pun rosak... em... melayang lagi lah duit.. actually, kereta ni baru jer di servis kena masuk bengkel pulak dah.. nak buat macammana.. 
mummy sempat la ambil gambar kereta kesayangan yang telah melanggar biri-biri untuk tatapan bersama


Gambar sempat ambil dari jauh.. ni masa no plat baru dah nie..

Inilah wajah baru iswara ku...

Hana Maisara Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mirza Hazim Mohd Hanif

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Lilypie Breastfeeding tickers

Happy Forever

Banner Kengkawan

'Create
Create your own banner at mybannermaker.com!

Take a look... Juz a Moment

Free SpongeBob Blink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

#

Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1mymummyluv.blogspot.com/138.01 KB0.98 seconds0.01 seconds